غمه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





؟!؟

چرا زندگیه من باید اینقدگند باشه

اخه خدا چرا؟؟؟؟؟

دارم دیونه میشم

 



نظرات شما عزیزان:

fah
ساعت13:58---7 ارديبهشت 1391
apaaaaaaaaaaaaaaam

behrad
ساعت13:06---7 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم

وبلاگت خیلی خوشگل و جالبه..

خوشحال میشم به وبلاگ منم یه سری بزنی.. البته به قشنگی وبلاگ تو نمیرسه..

با تبادل لینک هم اگه موافقی خبرم کن..

منتظر حضور گرمت هستم

بای
پاسخ:salam golam mer30 be web laget edame debe be kasi nadesh injori harvaght delet begire mitoni b on panah bari mesle man ........hatman linket mikonam golam bazam b man sar bezan


Mohammad Ghanadi
ساعت10:45---7 ارديبهشت 1391
نميدونم چرا ناخود آگاه ياد آهنگ عليرضا روزگار افتادم كه ميگه: خدايا عاشقم كرد و كنار من نميمونه.....
خوب بود آجي، ممنون


پسردلشکسته و تنها
ساعت10:17---7 ارديبهشت 1391
منم لینکت کردم

پسردلشکسته و تنها
ساعت10:16---7 ارديبهشت 1391
س فاطی جون وبت عالی بود من و تو همدردیم درکت می کنم ازت میخوام زیاد فکرشو نکنی اونیکه رفته دیگه برنمیگرده

النا
ساعت2:26---7 ارديبهشت 1391
سلام وبت عاليييه مرسي به منم حتما سر بزن گلم
پاسخ:salam haman golam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فاطی در 1:43 | |