غمه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات







نظرات شما عزیزان:

asghar
ساعت21:35---7 ارديبهشت 1391
شيشه اي مي شکند

يک نفرمي پرسد...........که چرا شيشه شکست

يک نفر مي گويد

باد سردوحشي مثل يککودک شيطان آمد

شيشه ي پنجره را زود شکست

کاش امشب که دلم مثل آن شيشه ي مغرور شکست

عابري خنده کنان مي آمد

هيچ کس هيچ نگفت غصه ام رانشنيد..

تکه اي از آن برمي داشت مرهمي بردل تنگم مي شد ...

امشب ديدم

هيچ کس هيچ نگفت غصه ام رانشنيد

از خودم ميپرسم؟؟؟؟؟

آيا ارزش قلب من ازشيشه ي پنجره کمتر است؟

دل من سخت شکست وهيچ کس هيچ نگفت!

ونپرسيدچرا .

مرسي بهترين نظر٩١واسه وبم مال شمابود
پاسخ:salam mer300000


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فاطی در 1:36 | |