غمه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عاشقونه


امشب توی این دل من قیامتی به پا شده                  شاید که باورت نشه ، دلم حاجت روا شده

میدونی حاجتش چی بود؟دیدن تو روی زمین              فرشته ی خوب خدا، بیا کنار من بشین


واسه يه لحظه هم شده، نگاه بکن تو چشم من         دوستم داری،دوستت دارم،تویی تموم عشق من


دوست دارم خوب میدونی،دوستم داری، نمیدونم                میخوام بیام کنار تو همیشه پیشت بمونم


دلم برات تنگ میشه باز،من گریه میکنم برات                   تموم دنیام رو میدم، فقط برای اون چشات!!


بدون تو نمیتونم دووم بیارم عشق من                       وقتی که تو پیش منی ؛ دنیا میشه بهشت من

 دلم برات تنگ ميشه باز، چشامم باروني ميشه                 خودت اينو خوب ميدوني كه عاشقتم هميشه


((صادقونه باهات ميمونم، بي تو دووم نميارم                   يواشكي بهت ميگم: (( عاشقونه دوســـــت دارم

 

شعری از محمد به عشقش نفیسه



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت12:17---7 ارديبهشت 1391
محمد حسین خودم میکشمتتتتتتتتتتتتتت

فاطی جان ممنون که شعر نوه منو گذاشتی تو وبت مرسی گلم.


fah
ساعت19:24---6 ارديبهشت 1391
fati jun kheyli ghashang bud postet mamnun k behem sar mizani golamپاسخ:salam golam mer30

رضادولتی
ساعت17:26---6 ارديبهشت 1391
vay eshgham khili in matne ghashange misi azizamپاسخ:mer30 golam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فاطی در 16:12 | |