غمه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تنها

تو میگفتی زمانی دور یا نزدیک

فریب زندگی مارا.مرا ازتو.تورا ازمن

جدا میسازد ومن باورنمی کردم 

تو میگفتی زمان صد چهره افسرده هم دارد

وجهان تنها گرمای محبت نیست ومن باور نمیکردم

تو میگفتی ومن در گوش تو افسانه می خواندم

وافسوس اکنون هریک جدا از هم راهی در پیش رو داریم

...و من تنها بارها از خویش میپرسم چه خواهی کرد تنها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Mohammad Ghanadi
ساعت15:44---6 ارديبهشت 1391
مرسي فاطي جون از مطالب قشنگت!!

pariiiiya
ساعت15:24---6 ارديبهشت 1391
asheghetam azizam.

محمد تیربارچی
ساعت23:33---5 ارديبهشت 1391
سلام آبجی
وبلاگت رو دیدم
عالی بود
من شاید دیگه نتونم بیام نت
خلاصه حلال کن


امین
ساعت23:07---5 ارديبهشت 1391
سلام فاطی جون ممنون که منو لینک کردی منم همونطوری که گفته بودی با غمه عشق لینکت کردم.بازم بهم سر بزن موفق باشی عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فاطی در 22:40 | |